بازدید 13080
۷

وزیر کشور به رئیس قوه قضائیه نامه می‌نویسد

کد خبر: ۶۴۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 20 November 2016
وزیر کشور در دستوری به معاون سیاسی وزارت کشور خواستار تشکیل هیاتی به منظور بررسی علت لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد شد.

به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی با ابراز تاسف از لغو سخنرانی اقای علی مطهری در مشهد که قرار بود به مناسبت اربعین برگزار شود گفت: این برنامه تمامی مجوزهای لازم قانونی را از مراجع ذیصلاح دریافت کرده بود و معلوم نیست به چه دلیل در آخرین لحظات لغو گردید.

وزیر کشور پایبندی به قانون و مقررات کشور را از مصادیق حق الناس برشمرد و گفت: رعایت قانون برای همگان یکسان است و نباید اقدامات سلیقه ای را مبنای تشخیص قانون دانست و بر اساس قانون اساسی حوزه فعالیت قوا و دستگاه ها مشخص است و انتظار می رود در پایبندی به فرامین صریح مقام معظم رهبری در قانونمندی و رعایت حق الناس مسئولان پیشرو باشند.

رئیس شورای امنیت کشور افزود: به معاون سیاسی دستور داده ام بلافاصله با تشکیل تیم تحقیقاتی این موضوع را بررسی کند و گزارش آن را ارائه دهد و در صورت تخلف و اهمال مدیران اجرایی با آنها برخورد قاطع شود و چنانچه اقدامات خارج از اختیارات دولت و وزارت کشور می باشد در قالب گزارشی به استحضار مقامات ذیصلاح برسد.

وزیر کشور همچنین خبر از تهیه و تنظیم نامه ای به رئیس قوه قضائیه در این خصوص داد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۷
اقاي وزير كشور : ؟فراموش نكنيد همانند وزير اسبق ارشاد در نامه تان بنويسيد ما از احقاق حقوق ملت در استان خراسان گذشت ميكنيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
لطفا از طرف ملت صحبت نکن . سخنرانی مطهری خوب شد که لغو شد
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
ناشناس که گفته بهتر شد که لغو شد بسیار دلواپس هستن.
باید یکبار برای همیشه رهبری در اینگونه مسائل دخالت کنند تا اینگونه نباشد که بصورت سلیقه ای از ابزار قدرت برای ساکت کردن مخالفین خود استفاده کنیم. از یک طرف هی شعار میدیم آزادی بیان داریم از اون طرف طاقت شنیدن یک صدای مخالف خود را هم نداریم!
پاسخ ها
ستوده
| Germany |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
منظورتون از صدای مخالف همینه که اگر امام رضا علیه السلام هم بود در کنسرت شرکت میکرد ؟ این سخن و نظر مخالف نیست ، این ا..... تشویش و تشکیک اذهان عمومی و مردم مومن و مذهبی مشهد است و اگر تنها به همین دلیل آقای مطهری سخنرانی شون لغو شده باشه به جا و منطقی است .
این یک بام و دوهوا فاتحه کشور رو می خوانه ! عده ای چماق بدست رو ارزشی خطاب میکنند بعد هر اعتراض مردمی رو فتنه گری میدونند .کنسرتها رو لغو مردم رو ضرب و شتم و در همه جا بین مردم فرق میزارند . بعضی نشریات وسایتها دژ پولادین دارند ولی بعضی رو با کوچکترین حرف انتقادی میگیرند . . . دلسوزان نظام برای حفظش هم که شده با اینهابرخورد کنند تا امید به مردم برگرده
تابناک نامردی چاپ نکنی
ایندفعه نباید کوتاه بیایند تا آخر این مسئله رو پیگیری کنن تا مشخص شود ایا مسئولین خودسر این استان میخوان از قانون جاری مملکت پیروی کنن یا اینکه قانون خاص خودشون رو دارن .؟/ بنظرم لازمه یه کمپین اعتراضی هم نسبت به رفتار مسئولین استان خراسان رضوی راه بیاندازند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست